Retourneren & annuleren
Hoe kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Vanuit milieuoverwegingen hebben wij geen uitgeprint retourformulier aan jouw bestelling toegevoegd. Meld een retour eenvoudig aan in ons retourportaal. Wij beoordelen je aanvraag vervolgens binnen 24 uur. Je kunt je pakketje retourneren via PostNL en Homerr. Vind hier meer over ons retourbeleid.
Product ruilen |
Geld terug |
Gratis retourlabel! |
€2,50 retourkosten (gratis bij beschadigd of verkeerd product) |
Meld een retour eenvoudig aan in ons retourportaal |
Meld een retour eenvoudig aan in ons retourportaal
|
|
Wij beoordelen jouw aanvraag binnen 24 uur tijdens werkdagen
|
Bestel zelf jouw vervangend product. Doe je dat voor 2100u? Dan versturen wij je aankoop nog op dezelfde dag! |
Na de retourverwerking ontvang jij het aankoopbedrag terug of wijzigen wij jouw AfterPay factuur
|
Ik heb het verkeerde- of een beschadigd product ontvangen, wat moet ik doen?
Vervelend om te horen. Smartphonehoesjes hecht veel waarde aan het leveren van kwaliteit. Om tot een passende oplossing te kunnen komen willen wij je vragen om de schade te melden via ons retourportaal. Geef de reden van je aanmelding aan en kies de door jouw gewenste actie. Binnen één werkdag ontvang je een passende oplossing. Uiteraard is een retour in dit geval gratis. Wil je jouw lievelingsproduct opnieuw ontvangen? Kies dan voor een giftcard en bestel jouw vervangend product zelf opnieuw. Vind hier meer informatie over ons retourbeleid.
Wat is de status van mijn retouraanvraag?
Vanaf het moment dat je een retour aanmeldt, houden we je per e-mail op de hoogte. In al onze e-mails vind je een knop waarmee je de status van je aanvraag of retour kunt zien. Onze Chatbot Casey kan je precies vertellen wat de status van je retouraanvraag is.
Kan ik mijn giftcard omruilen voor een terugbetaling?
Als je tijdens de retouraanvraag hebt gekozen voor een giftcard, dan is het achteraf niet meer mogelijk om deze om te ruilen voor een terugbetaling.
Ik wil mijn bestelling annuleren, wat moet ik doen?
Nadat je je bestelling hebt geplaatst, gaan we snel aan de slag om jouw pakketje in te pakken en te verzenden. Heb jij al een verzendbevestiging ontvangen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. Zodra jij je bestelling hebt ontvangen mag je deze als retour aanmelden. Vind hier ons retourbeleid.
Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Dan kun je Chatbot Casey vragen of het nog mogelijk is om je bestelling te annuleren.
Kan ik meerdere retourzendingen in een pakket terugsturen?
Retourzendingen kunnen niet samen gevoegd worden. Wanneer je meerdere bestellingen retour wilt sturen willen wij je vragen om iedere order apart als retour aan te melden.